Google’un web tarayıcısı Chrome‘u yüklediğimden beri bilgisayarımda arka planda GoogleUpdate.exe isimli iki program çalışıyor. Bilgisayarımın benden izinsin ile ilişki kurmasından kıllandığım için bu işlemleri yok etmeye karar verdim ve buldum paylaşayım dedim. Belki aynı dertten muzdarip olanlar vardır. Google amcam bu programları Chome’unu güncellemek için kullanıyormuş. Bilemiyoruz belki arka taraftan belli belirsiz bilgilerde gönderiyordur.

Herneyse nasıl kurtulacaksınız bu exelerden anlatmaya başlayayım.

1. İlk önce Görev Yöneticinizi açın ve GoogleUpdate.exelerin İşlemini sonlandırın.

2. Denetim Masasından Zamanlanmış Görevlere girin.

googleupdate

3. GoogleUpdate.exe dosyalarını göreceksiniz. Bu dosyaları silin ve kurtulun.

4. Başlat > Ayarlar > Dnetim Masası > Yönetimsel Araçlar > Hizmetler > googleupdate.exe > Özellikler > Devre dışı bırak

Bilgisayarınızı yeniden başlattığınızda bu problemle karşılaşmayacaksınız.

Resim ve yöntem kaynağı Eches.net How to delete Googleupdate.exe in Windows